13.HAFTA

 


09.05.2022


   ÖĞRETİCİ İÇERİKLER;

  • Süreç değerlendirme anketi.
  • Dersin amaçları.
  • Ölçme değerlendir bilgisi.
  • Öğretim materyali değerlendirme kriterleri.
  • Eğitim ve öğretimde ölçme değerlendirme.
  • Eğitim kavramının tanımında istendik ve istenmedik davranış vurgusu.
  • Değerlendirmeni sürecin tamamını kapsaması.
  • Değerlendirme yaparken farkın ortaya çıkmasını sağlayan faktörlere önem verilmesi gerektiği.
  • Değerlendirmenin amaçları.
  • Genel ve özel amaçlar.
  • Hedefe ulaşmak bir genel amaç iken, ilgiyi canlandırmanın bir özel amaç olduğu.
  • 10 farklı değerlendirme yaklaşımı.
  • Bireysel ve bağıl değerlendirme.
  • Doğasına göre, yapısına göre,sınıf ortamında değerlendirme,sonuç yorumlamaya göre değerlendirme.



  • Öğretim materyallerinin değerlendirilmesi.
  • Materyal değerlendirme görselleri ve kriterleri.( Uzman, birebir , pilot )
  • Öğretim materyallerinin anlamlılığı.
  • Materyal değerlendirme formu.



  

    KATILDIKLARIM;
  • Bağıl değerlendirme olduğu anda sınıfta rekabet oluşacağı.
  • Ölçme ve değerlendirmenin gücü.
  • Günlük yaşamda da çeşitli alanlarda değerlendirme olduğu.
  • Blogger ın materyal olması.
  • Öğretmenin elindekilerle en iyi ürünü ortaya çıkarması gerektiği.
  
  
   KATILMADIKLARIM;

  • Süreç değerlendirme formundaki akran değerlendirmesi.
  • Yüz yüze eğitim ortamında olmadığımız için birbirimizi sıralayacak kadar tanıdığımızı düşünmüyorum.
   İLGİNÇ GELENLER;


--

  •   Bu hafta herhangi bir uygulama görmedik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhabalar. Ben Hacer LEVENT DAĞILMIŞGÜL. Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Öğretmenliği Bölümünden mezunum. Y...