09.05.2022
ÖĞRETİCİ İÇERİKLER;
- Süreç değerlendirme anketi.
- Dersin amaçları.
- Ölçme değerlendir bilgisi.
- Öğretim materyali değerlendirme kriterleri.
- Eğitim ve öğretimde ölçme değerlendirme.
- Eğitim kavramının tanımında istendik ve istenmedik davranış vurgusu.
- Değerlendirmeni sürecin tamamını kapsaması.
- Değerlendirme yaparken farkın ortaya çıkmasını sağlayan faktörlere önem verilmesi gerektiği.
- Değerlendirmenin amaçları.
- Genel ve özel amaçlar.
- Hedefe ulaşmak bir genel amaç iken, ilgiyi canlandırmanın bir özel amaç olduğu.
- 10 farklı değerlendirme yaklaşımı.
- Bireysel ve bağıl değerlendirme.
- Doğasına göre, yapısına göre,sınıf ortamında değerlendirme,sonuç yorumlamaya göre değerlendirme.
- Öğretim materyallerinin değerlendirilmesi.
- Materyal değerlendirme görselleri ve kriterleri.( Uzman, birebir , pilot )
- Öğretim materyallerinin anlamlılığı.
- Materyal değerlendirme formu.
KATILDIKLARIM;
- Bağıl değerlendirme olduğu anda sınıfta rekabet oluşacağı.
- Ölçme ve değerlendirmenin gücü.
- Günlük yaşamda da çeşitli alanlarda değerlendirme olduğu.
- Blogger ın materyal olması.
- Öğretmenin elindekilerle en iyi ürünü ortaya çıkarması gerektiği.
- Süreç değerlendirme formundaki akran değerlendirmesi.
- Yüz yüze eğitim ortamında olmadığımız için birbirimizi sıralayacak kadar tanıdığımızı düşünmüyorum.
İLGİNÇ GELENLER;
--
- Bu hafta herhangi bir uygulama görmedik.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder